4. elokuuta 2013

Haaste: Parisuhde

Taika heitti mulle haasteen blogissaan, joten tässäpä tämä! Ja olen tylsä, enkä haasta ketään tätä tekemään koska en keksi ketään parisuhteessa olevaa tällä hetkellä.

- Mitkä ovat toiset nimenne?
Mulla ei ole toista nimeä, ja Fredrik.

- Kuinka kauan olette olleet yhdessä?
About 1,5 vuotta.

- Miten kauan tunsitte toisenne enne kuin aloititte seurustelun?
Noin 4kk muistaakseni.

- Kuka pyysi ketä ulos?
Ei kumpikaan, mutta Sid ilmoitti tulevansa Suomeen, hehe.

- Kuinka vanhoja olette?
Minä 22, Sid 25.

- Kumman sisaruksia näitte/näette enemmän?
Minun, koska Sidin sisarukset asuu Ruotsissa.

- Onko teillä yhteisiä lapsia?
Yksi tulossa.



- Entä lemmikkejä?
Meillä on kolme kissaa, joista kaksi on virallisesti minun ja yksi yhteinen.

- Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
Varmaankin se että itse stressaan vähän kaikesta ja Sid joutuu kestämään pimahteluani joskus ihan ihme asioista.

- Kävittekö samaa koulua?
Eip.

- Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Ei, ei edes samasta maasta.

- Kumpi on älykkäämpi?
Sanoisin että minä. :D

- Kumpi on herkempi?
Viimeaikoina minä.


- Missä käytte yhdessä eniten syömässä?
Varmaankin Pancho Villassa.

- Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Helsinki? Hehe.

- Kummalla on hullummat eksät?
Jos ajatellaan parisuhteen aikana, niin Sidillä, jos parisuhteen jälkeen niin mulla.

- Kummalla on pahempi temperamentti?
Mulla, aivan varmasti.

- Kumpi laittaa ruoan?
Pääasiassa Sid, koska on siinä paljon parempi. Itse aiheutan vaan sotkua ja katastrofeja keittiössä.

- Kumpi on sosiaalisempi?
Sid.

- Kumpi on siisteysintoilija?
Ei kumpikaan, mutta meistä minä olen kuitenkin se tarkempi joka ei kestä ihan hirveää sekamelskaa.

- Kumpi on itsepäisempi?
Minäää.

- Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Sid.

- Kumpi herää aikaisemmin?
Sid arkena, minä vapaalla.

- Missä ensimmäiset treffinne olivat?
Ei käytännössä ole ollut ensitreffejä. Lentokenttä?

- Kummalla on suurempi perhe?
Sidillä.

- Saatko usein kukkia?
Joskus, yleensä kuitenkin jotain muita lahjoja.

- Kumpi on mustasukkaisempi?
Sid.

- Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Aika vähän aikaa, pari viikkoa?



- Kumpi syö enemmän?
Sid. Paaaaljon enemmän.

- Kumpi pesee/pesi pyykit?
Yhdessä pestään nyt kun käytetään talopesulaa. Minä pesin ennen kun oli vielä oma pesukone.

- Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Sid.

- Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Ei kumpikaan, molemmat kun ollaan kortittomia ja autottomia.

2 kommenttia: