13. lokakuuta 2014

Punaista päähän

Olin pitkän aikaa tosi punakielteinen omassa hiusvärissäni, ihan siitä syystä että olen kahdeksannesta luokasta asti ollut punapää, ja siinä samalla merkkautunut... noh, punapääksi. Halusin vaikka väkisin päästä eroon siitä punapäätagista, mutta eihän se helppoa oo kun hiuksissa on punapigmentti! Nojuu, joku naksahti päässä pari päivää sitten ja päätin että pakko saada taas punaiset hiukset. Testasin vielä samana päivänä homman sävyttämällä latvat punaisiksi, ja seuraavana päivänä seisoinkin jo kaupan kassalla kaksi väripakettia kädessä.



Hiuksista tuli mielestäni kivan vivahteikkaat! Tämä oli myös ensimmäinen kerta kun värjäsin hiukseni itse, yleensä olen aina ennen nakittanut jonkun muun huommaan. Pitää myöntää ettei homma ollut yhtään niin vaikea kun kuvittelin.


Itse olen ainakin tosi tyytyväinen tulokseen. Kai se punapäisyys vaan sitten on meikäläisen juttu. Mitäs mieltä te olette?

4 kommenttia:

  1. Ihanat ovat ja sopivat sulle hyvin! Mä olen aina tykännyt itse punaisesta hiuksissa ja usein on omassakin päässä ollut punaiseen vivahtavia sävyjä.

    VastaaPoista