3. toukokuuta 2013

Cadence

Heti alkuun pieni esittely itsestäni. Paljoa en viitsi kertoa, asioita tulee kuitenkin esille postaillessa. Blogannut olen aiemminkin, hyvällä ja huonolla menestyksellä. Jossain vaiheessa vanha blogi kuitenkin jäi ja unohtui kun elämäntilanne muuttui, nyt yritetään uusiksi!



Pääasiassa aion keskittyä kirjoittelemaan ja postailemaan mm. kosmetiikasta ja ihonhoidosta, nämä asiat kun sattuvat olevaan lähellä sydäntä, mutta eiköhän tänne tupsahtele välillä postauksia ihan joka päiväisestä elämästäkin. Rakastan kuvaamista ja niitä tuleekin räpsittyä paljon, joten eiköhän näitäkin tänne ilmesty näkyville!


Meikkaamisessa olen hurahtanut jo vuosia sitten nimenomaan luomiväreillä leikkimiseen, ja keskittynyt siis pääasiassa silmien meikkaamiseen. Siinä sivussa on tullut tutustuttua moniin tuotteisiin, löytynyt niitä "lemppareita" ja muutama vähemmän vakuuttava tuote. Näitäkin aion blogissa käydä läpi ja kertoa mitä tuotteista olen mieltä.


Tulen aivan varmasti myös puhumaan ongelma ihosta, miten olen sitä hoitanut ja mitä se on vaatinut. Ehkä joku jolla on samoja iho-ongelmia kun minulla on / on ollut löytää täältä jotain vinkkejä, who knows? Näiden asioiden kanssa olen kuitenkin koko pienen elämäni ajan taistellut ja monen mutkan kautta päässyt siihen pisteeseen missä voin olla tyytyväinen!

Tämän miniesittelyn päätän tähän. Until next time!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti