12. toukokuuta 2013

Haaste

Unohdin kokonaan että olin luvannut tehdä Taikan minulle heittämän haasteen, joten tässäpä tämä pikaisesti!


1. Kolme viimeisintä ostostani
- Ruskeat nilkkurit, ja kaksi villapaitaa
2. Isoin julkkis, jonka puhelinnumero löytyy kännykästäni:
Eeeh... äiti?
3. Viimeksi googlasin:
Foreca
4. Kaikkien aikojen huonoin ostokseni on ollut:
Tylsästi vastattuna todennäköisesti ne kymmenet meikkivoiteet jotka ovatkin olleet liian tummia tms.
5. Käsilaukussani on:
- Puhelin, Ipod, lompakko, bussikortti, kotiavaimet, työpaikan avaimet, kurkkupastilleja, huulirasva, bussiaikataulu, kalenteri, kynä, roskaa, minihiuslakka, kampa, purkkaa...

6. Suosikkikatuni koko maailmassa on:
- En tiedä onko nimi varsinaisesti tämä mutta Camden Street.
7. Hienoin/kallein ostokseni on:
Varmaankin Lumia900 tai läppärini.
8. Olen riippuvainen:
- Puhelimesta ja tietokoneesta. Ja kalenteristani.
9. Tyylini kuvailtuna kolmella sanalla:
- Rento, väritön ja... käytännöllinen?



10. Jos saisin loppuelämäni shoppailla vain yhdessä putiikissa, se olisi:
- Apua, en tosiaan osaa sanoa. Olen muutenkin enemmän nettishoppailija. Ehkä siis joku nettikauppa?
11. En ole ikinä ostanut mitään:
- .. miettimättä onko mulla oikeesti varaa.
12. Parhaat outlet-löydöt teen:
- Netissä.
13. Jos saisin periä jonkun koko garderobin, valitsisin:
- En osaa oikeasti sanoa! Jonkun rikkaan jolla on paljon tavaraa jotka voin sitte myydä ja ostaa mitä oikeesti haluan? Haha.
14. Seuraava "suuri" hankintani on:

- Varmaankin seuraava tatuointini.



15. Tyyli-ikonini on:
- Minä. Hah.
16. Kenkävalikoimassani on aivan liian vähän:
- Kunnon tennareita!
17. Unelmieni laukku on:

- En tiedä unelmien mutta pitkään aikaan suunnitelmissa on ollut Juicy Couturen Scotty Bling - Daydreamer.
18. Käytän kuukaudessa vaate- ym. shoppailuun rahaa:
- En enää paljoa, varmaan jossain 20e-100e paikkeilla, ihan riippuen onko millekään tarvetta.
19. Verkossa shoppailen mieluiten:
- Nelly.com, Pretty.fi, zalando.fi




20. Suosikkimuotiblogini on:

- Seuraan montaa mutta varsinaista suosikkia ei ole.
21. Olen kauneimmillani:

- Sillon kun on hyvä ihonaamahiusetc. päivä, kun on aikaa laittaa itsensä kuntoon rauhassa ja on hyvä fiilis sen suhteen.
22. Makutuomarinani toimii:
- Minä.
23. Hiukseni ovat:
- Tällä hetkellä märät sillä tulin juuri suihkusta.
24. Toiveammattini on:
- Jonkun tyyppinen kirjailija? 



Ja tässä voisin pistää pahan kiertämään vaikkapa Jossulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti